wtorek, 7 sierpnia 2012

... lakierowo, kolorowo... cz. 1





 Dzisiaj postanowiłam zrobić małe porządki w moim koszyczku z lakierami.
Nawet nie wiedziałam, że aż tyle ich się tam nazbierało. A teraz pokażę Wam co się z nim znajduje:)

Lakiery Avon
- Avon mirror shine- polished pink
- Avon nailwear pro- rose quartz


Pierwszy z nich to lakier metaliczny. Super się błyszczy na paznokciach. Ale jest też minus tego lakieru. Szybko odpryskuje z paznokci i ma bardzo mocny nieprzyjemny zapach podczas malowania.
Drugi z lakierów ma ładny delikatny kolor, dobrze się rozprowadza i szybko schnie. Jednak dla mnie ma za duże opakowanie.


Lakiery H&M



- H&M Nail Polish- Cherry
- H&M Nail Polish- Purple Glitter
- H&M Nail Polish- Taupe

Bardzo przypadły mi do gustu te lakiery. Nie kosztują za wiele bo tylko 4,99zł. Bardzo dobrze się rozprowadzają na paznokciach, dość szybko schną i sa dość trwałe. Kolor Taupe to mój ulubiony. Purple Glitter pięknie błyszczy się na paznokciach malutkimi drobinkami. Mały minus koloru Cherry to trudność w zmywaniu z paznokcia. Może to przez jego intensywny kolor. Ale poza tym dla mnie mają wielki plus.

Lakiery JOKO Virtual

- Joko Virtual Vinyl Mania- caffe latte
- Joko Virtual Vinyl Mania- lady in red

Ich cena to około 12 zł. Ale opłaca się. Jak dla mnie są świetne. Bardzo dobrze się rozprowadzają, bardzo szybko schną i utrzymują się na paznokciach bardzo długo. Mają wyraziste kolory i co najważniejsze można pokryć paznokcie tylko jedną warstwą. Muszę zapolować na kolejne kolorki, może coś wyrazistego, cukierkowego:)

Lakiery Sally Hansen



- Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear- nr 88

- Sally Hansen Diamond Strength- nr 18
- Sally Hansen Insta- Dri- totally coral

Cena tych kolorków to około 29,90zł jednak gdy troche poszperacie po Allegro można je kupić o połowę taniej. Bardzo dobrze sie rozprowadzają, szybko schną , maja intensywne kolory.Wystarczy pokryć pazurki tylko jedną warstwą. Jedyny mały minus to zmywanie ich z paznokcia. Dość ciężko się zmywają ale to zapewne przez ich intensywną barwę.


A MÓJ WYBÓR NA DZISIAJ TO.......


Volare CITY- nr 403


Wypatrzyłam go w jakimś sklepie z drobiazgami za 4,99zł. Piękny kolor zachęcił mnie do kupna. Wiedziałam że pewnie nie będzie to jakaś wielka rewelacja ale się myliłam. Kolor lakieru żywy, łatwo się rozprowadza na paznokciach, dość szybko wysycha i długo utrzymuje się na paznokciach. Dla mnie jest idealny. Widziałam go jeszcze w innych kolorach i na pewno jeszcze kilka dokupię.


A oto rzecz niezbędna przy malowaniu paznokci

Spray przyspieszający wysychanie lakieru do paznokci firmy AVON
Dzięki niemu po pomalowaniu pazurków nie trzeba długo czekać aż wyschną. Lakier wysycha błyskawicznie i dzięki temu nie tworzą się odciski lub rysy na lakierze. W aktualnym katalogu można go teraz zakupić za 14,99zł.

A Wy macie jakieś swoje ulubione lakiery????

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz