piątek, 7 listopada 2014

...WĘDRUJĄCA KSIAŻKA...



Kilka miesięcy temu a dokładnie w czerwcu zapisałam się do zabawy "wędrująca książka" na blogu u janielki.
Moja kolej na przeczytanie ksiażki przypadała na luty 2015 ale po kilku zmianach okazało się, że dotarła do mnie właśnie dziś.
Książka dotarła do mnie od Asi z bloga Asikowy kącik, która miała ksiażkę w październiku. Bardzo dziękuje Asi za przesyłkę oraz za kilka dodatkowych niespodzianek.
Oto co wraz z ksiażką przysłała mi Asia:











Teraz moja kolej. Zabieram się za czytanie a potem wysyłam do kolejnej dziewczyny zapisanej na miesiąc grudzień.

Moim zdaniem to bardzo fajny pomysł z tą zabawą. Zawsze można przeczytać coś ciekawego, czego nie mamy w swojej biblioteczce:)

2 komentarze:

  1. super prezenty ciekawa jestem opinii o ksiązce

    OdpowiedzUsuń
  2. książka skłania do przemyśleń. Dzięki niej mam inne spojrzenie na wiele spraw i inne priorytety w życiu.
    Trzeba cieszyć się życiem, tym co ono nam daje bo nigdy nie wiadomo co na nas czeka....

    OdpowiedzUsuń