czwartek, 13 września 2012

... makaron na szybko...



Czasami mam takie dni, że wpadam do domu głodna jak wilk a w lodówce- swiatło:)
Z pomocą przychodzi paczka makaronu i słoik suszonych pomidorów. Dla takiego pożeracza makaronów jak ja to idealny sposób na zabicie głoda.
Do szybkiego makaronu potrzebne są następujące składniki:
- makaron (ja akurat miałam Farfalle)
- suszone pomidory w oliwie
- bazylia (suszona luz świeża)
- oregano (suszone lub świeże)

Makaron gotujemy al dente w osolonej wodzie z odrobiną oliwy.
Na patelni rozgrzewamy odrobinę oliwy, którą zalane są pomidory. Wrzucamy ugotowany makaron, dodajemy kilka pokrojonych suszonych pomidorków i doprawiamy do smaku ziołami. Chwilkę podsmażamy i przekładamy na talerz.
Pałaszujemy ze smakiem:)))

Zauważyłam ,że taki makaron sprawdza się też świetnie na imprezach:)

SMACZNEGO!!!!!!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz