sobota, 29 grudnia 2012

...Świeta, Święta i po Świętach....


Święta, Święta i po Świętach!!!
Nawet nie wiem kiedy minęły mi te Święta. Trochę się pogubiłam w tych wszystkich przygotowaniach, sprzątaniach, gotowaniach.
Święta jak co roku spędziłam w gronie rodzinnym. Było ciepło i miło.
Chyba nie byłam aż tak grzeczna ale jednak Mikołaj (czytaj- mój kochany małżonek:)) o mnie nie zapomniał. Oto kilka prezentów, które znalazłam pod choinką:














A moja choineczka w tym roku prezentowała się tak:


























































I jeszcze kilka świątecznych akcentów:) :













I to na tyle świątecznych akcentów. Teraz czekam na kolejne Święta:) Oby ten Nowy Rok był spokojny, wesoły i szczęśliwy. Życzę Tego Wam Wszystkim!!!!!!!!    

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz