czwartek, 22 listopada 2012

... pochwalę sie wygraną...:)



                

Jakiś czas temu wzięłam udział w candy organizowanym przez Galerię Zakręconego Trzepaka.
Znając moje szczęście to wcale nie spodziewałam się wygranej. A tu takie zaskoczenie:)))) WYGRAŁAM!!!!!!:)))

Do wygrania był śliczny komplecik z plecionych koralików w kolorze srebra. Zdjęcia nie  oddają do końca rzeczywistości. Komplecik jest śliczny i cudnie wygląda na uszach i ręce.








Jednak to jeszcze nie koniec przyjemności, które mnie spotkało od Galerii Zakręconego Trzepaka:)))
Dostałam jeszcze kilka fajnych (bardzo fajnych) gratisów. Byłam mega zaskoczona!!!!
Dostałam jeszcze:

- kolczyki- fioletowe łezki




- srebrny pierścionek z cyrkoniami




- bransoletkę z kolorze miedzi i złota zrobioną z ogniwek




Tak więc moja kolekcja biżuterii powiększyła się o kilka fajnych sztuk:)))

A teraz jeszcze na koniec przedstawiam Wam broszkę, którą zrobiłam na Wyzwanie Kreatywnego Kufra
 Aktualne Wyzwanie
 






 


2 komentarze:

  1. Śliczna broszka :)


    http://lilobeaded.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty - zaintrygowała mnie zwłaszcza bransoletka z ogniwek - wygląda oryginalnie. Bardzo ładna broszka! pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń