czwartek, 17 listopada 2011

...może coś nowego???....


No niestety!!! Chyba nie dam rady z tym sutaszem. Moja cierpliwość nie jest tak wielka jak myślałam.

Ale to chyba nie koniec z nowymi pomysłami:)))

Tydzień temu wpadł mi w ręce dodatek do Gazety Wyborczej "DECOUPAGE".
http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105710,10604102,Decoupage___seria_zeszytow.html
Po wnikliwym zapoznaniu się z tą techniką pomyślałam, że można spróbować zrobić coś ładnego. Niedługo święta i zawsze można wykorzystać swoje dzieło jako prezencik:)))
Zabieram się do zrobienia podkładek pod szklanki. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Poniżej przedstawiam zdjęcia różnych rzeczy wykonanych tą techniką.



Ciekawe czy moje twory będą choć odrobinkę do tych "cudów" podobne:)))))

Czyż to nie jest piękne?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz